یه خاطره از فردا

یه خاطره از فردا

اگه شما هم در این مهمانی شرکت کردید من رو هم دعا کنید، فقط یادمون باشه صاحب خونه رو اذیت نکنیم
یه خاطره از فردا

یه خاطره از فردا

اگه شما هم در این مهمانی شرکت کردید من رو هم دعا کنید، فقط یادمون باشه صاحب خونه رو اذیت نکنیم

کنفرانس مطبوعاتی الکس برای خداحافظی رسمی و صحبت از اینده

 

 

اینده کاپیتان برای همه مهم است، برای همه بیانکونری ها، برای همه دوست دارانش و برای بسیاری از کسانی که به فوتبال عشق می ورزند. الکس امروز به همراه برادرش استفانو، روز جمعه را برای برگزاری کنفرانس خبری تعیین کرد. روزی که در ان در خصوص گذشته و سال های حضورش در یووه صحبت خواهد و البته خداحافظی رسمی با یووه خواهد داشت.

اما در این روز اسطوره از اینده و تصمیمی که برای دوران تازه ای از زندگی ورزشی اش گرفته و یا خواهد گرفت، صحبت خواهد کرد. این کنفرانس در هتلی در مرکز شهر تورینو برگزار می شود.

اله در جمله ای گفت " بله تلخی این فینال از دست رفته وجود دارد اما نمی توان از فصل استثنایی گذشت. یک فصل رویایی و بزرگ "

اما استفانو دل پیرو، برادر و مدیر برنامه های الکس نیز در خصوص اینده وی گفت " او برای بسته شدن دوران بازیگری اش با یووه می خواست که پیروز شود، او هفته گذشته جامی را با بهترین لحظات بالای سر برد، هواداران با تیم جشن گرفتند و این برای همیشه در ذهن می ماند، فصل واقعا استثنایی ای بود. اتفاقات و احساساتی که برای دل پیرو در این سال ها روی داد بسیار مهم و استثنایی بود، کمتر در دنیای فوتبال چنین می شود. این همیشه به بهترین شکل در ذهن ها خواهد ماند. این رکوردها همیشه می ماند، رکوردهای شماره ده یوونتوس "
اما اینده " درباره اینده خیلی زود صحبت خواهیم کرد. به هر حال از اکتبر پیشنهادات و اخبار زیادی درباره او منتشر شد. اما روش الساندرو متفاوت است، او تاکید داشت که همه چیز به بعد از فصل موکول شود. حالا از امروز می توانیم به اینده فکر کنیم. می دانیم که تصمیم الساندرو برای بسیاری هم مهم است.  

 

منبع: 

www.Juventus.ir 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد