یه خاطره از فردا

یه خاطره از فردا

اگه شما هم در این مهمانی شرکت کردید من رو هم دعا کنید، فقط یادمون باشه صاحب خونه رو اذیت نکنیم
یه خاطره از فردا

یه خاطره از فردا

اگه شما هم در این مهمانی شرکت کردید من رو هم دعا کنید، فقط یادمون باشه صاحب خونه رو اذیت نکنیم

اله، علاقه ای به بایگاهی شماره ده یووه ندارد

 

 

در دنیای فوتبال ستارگان زیادی وجود دارند، ستارگانی که با نمایش های فوق العاده خود محبوب و بزرگ می شوند، در این میان تعدادی تبدیل به ستاره های خاص و ویژه ای می شوند که برای اکثر فوتبال دوستان جهان محبوب و قابل احترام اند.

تعداد معدودی که در همه شرایط دست به حرکات و رفتاری می زنند که نشان از بزرگی و خصوصیات خاص منحصر به فردشان دارد، کسانی مانند الساندرو دل پیرو که همیشه یک الگو و یک نمونه شایسته در دنیای توپ گرد محسوب می شود.

کسی که اخرین روزهای بیانکونری خود را پشت سر می گذارد و همچنان بسیاری با وجود مشاهده صحنه های خداحافظی کاپیتان یووه امیدوارند که مدیر در اخرین شب هدیه ای به انان دهد.

اما تقریبا همه چیز تمام شده، خداحافظی با ورزشگاه یوونتوس و هواداران خانگی برگزار شد و تنها خداحافظی نهایی پس از فینال کوپاایتالیا مانده.

حالا مسئله مهم در یووه در کنار انتخاب جانشین مناسب برای کاپیتان ، انتخاب بازیکنی ست که شایستگی پوشیدن شماره ده را داشته باشد.

چون الساندرو دل پیرو این بار هم در حرکتی انسانی تاکید کرد که هیچ علاقه ای به کنار گذاشته شدن شماره " ده " یوونتوس ندارد زیرا معتقد است که باید همه بتوانند با پیراهن شماره ده یوونتوس گل بزنند .

اندره ا پیرلو هم در این خصوص گفت " دل پیرو این طور دوست دارد که پیراهن شماره ده بایگانی شود، در این لحظات انتخاب جانشین برای او ممکن نیست، اما مطمئنا در اینده می خواهند که جانشینی برای او پیدا کنند.

او نکته بسیار زیبایی گفت، اینکه باید همه امکان این را داشته باشند که با پیراهن شماره ده یووه گلزنی کنند، بنابر این دل پیرو نظر خود را در این خصوص گفته و دوست ندارد که این پیراهن به کسی داده نشود. " 

 

منبع :WWW.Juventus.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
شقایق سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:37 http://www.bikaranegi.blogsky.com

اینجا چرا این مدلی شده؟!
قالبت قشنگه دوستش دارم!!!!!!
خواستی یه سر بهم بزن!!!!!!

سلام آجی شقایق
چشم
حتما میام پیشت
فقط کدوم وبلاگت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد